A faktorálási tevékenység teljes körű támogatására szolgál. A szerződések, számlák nyilvántartása és karbantartása mellett feladata a kapcsolódó egyéb dokumentumok előállítása és kezelése. Az egyes szerződésekhez köthető keretszerződések, értesítő levelek, inkasszók, számlák, fizetési felszólítások, kamatközlő levelek nyomtathatók. Különféle listák, jelentések, kimutatások készíthetők, a beépített vezetői információs rendszerrel könnyedén áttekinthetők a tevékenység eredményei. A különféle dokumentumok elkészítése részben a Word segítségével történik, így az állandó (statikus) szövegi tartalmak bármikor, a sablon felhasználásával módosíthatók.
A társaság által befogadott számlák rögzítése egyedileg, vagy csoportosan is elvégezhető. A limitek korlátozása és engedélyezése mellett a számlák automatikusan finanszírozhatók. Különféle díjak, kamatok terhelődnek a szerződéses kondíciók alapján. A rendszer automatikusan érvényesíti a visszkeresetet a szerződés, illetve a feltételek teljesülése alapján.