A WATER-DREAM a közmű-szolgáltató vállalatok szolgáltatási területét átfogó, üzleti folyamatokra orientált ügyfélszolgálati tevékenységet is ellátó nyilvántartó rendszere. Az ügyfélszolgálati tevékenységgel összefüggő olyan funkciókat foglal magában, amelyek a közműszolgáltatás során előforduló ügyfél-, vagy üzleti folyamatokra irányulnak. A rendszer figyelembe veszi az egyszerű kezelhetőség alábbi szempontjait: nagy adatmennyiség gyors feldolgozása, információk hosszú idejű tárolása és gyors visszakeresése, ügyfélszolgálati folyamatok hatékony kiszolgálása. Emellett a kezelést támogatják az alábbi funkciók: gyorskeresés, ügyféllel kapcsolatos folyamatok, tételek naplózása, ellenőrzések végrehajtása, integráció a számviteli rendszerrel.
Támogatott feladatok
A támogatott feladatok köre kiterjed az ügyféllel való első kapcsolatfelvételre, a törzsadatok (fogyasztási címek, tarifák, ÁFA, stb) karbantartására, mérőcserékre, különböző leolvasási módokra, rendszeres vagy eseti illetve leolvasott vagy leolvasás nélküli számlázásokra, folyamatos ügyfélfolyószámla kezelésre, hátralékkezelésre, különböző kimutatásokra, reklamációs és egyéb ügyfélszolgálati tevékenységekre.
Rugalmasság
“Funkcionális felépítése alkalmazkodik az ügyfélszolgálati tevékenység folyamatához, széleskörű paraméterezhetősége lehetővé teszi az eltérő, vállalat-specifikus “szokások” követését, az egyedi követelmények kielégítését.”
Hatékony információs bázis
Az integráció révén az adatbázis információs lehetőséget biztosít, előre definiált táblázatok, lekérdezések készítésére minden szakterületen. Statisztikák mind a külső- mind a belső igények kielégítésére készíthetők adott időpontra, intervallumra, időszakonként jogcímekre a követelményeknek megfelelően. Segítséget nyújt a műszaki és a gazdasági terület szakembereinek a beszámolók elkészítésében, támogatja a menedzsmentet a döntéselőkészítésben.