A rendszer a szolgáltatókhoz beérkező kérések (beadványok, igények, stb.) rögzítésére, a kérések teljesítésére szerveződő projektek követésére és az ezekhez kapcsolódó feladatok kiosztására szolgáló alkalmazás.
Elsősorban szoftverfejlesztő cégek számára került kifejlesztésre. A program verziók nyilvántartására és a cég ügyfeleihez történő telepítés nyomon követésére is alkalmas.
A program használatának köszönhetően a cég előtt álló összes feladat egy közös adatbázisban kerül tárolásra, ami jobb kapacitás kihasználást eredményez, és a feladatok kiosztásának, végrehajtásának, átadásának hatékonyabb koordinálását teszi lehetővé. A beérkező kérésekhez a végrehajtás egyes fázisainak megfelelő státuszt rendel a program. A különböző típusú és státuszú kéréseket a cég eltérő beosztású dolgozói többféle nézetben, online módon tudják lekérdezni. A program által tárolt kérésekhez, feladatokhoz, tetszőleges számú, típusú és méretű fájl csatolható.
A vezető beosztású dolgozók munkáját az egyes dolgozók leterheltségét mutató, valamint a kiosztásra váró feladatokat különböző csoportosításban bemutató nézetek segítik.
A kérések teljesítésében résztvevő tanácsadók, fejlesztők és vezető beosztású dolgozók munkájának szervezését speciális nézetek segítik, melyekben online módon lehet követni az éppen aktuálisan elvégzendő feladatokat.
A státuszváltozások előre meghatározott algoritmus szerint történnek. A kérések végrehajtásának egyes fázisaiban csak azok a kezelőszervek jelennek meg az adott felhasználó képernyőjén, amelyek az algoritmus által engedélyezett valamelyik következő fázis kiváltására alkalmasak.
Az ISO szabvány követelményeinek megfelelően ellenőrzési pontok találhatóak a rendszerben. A program minden ponthoz kötelezően felelőst is rendel.
MSZ EN ISO 9001:2009 és az AQAP 2110+2210:2009 szabvány szerinti minőség célok kitűzését, az eredmény mérhetőségét statisztikai nézetek segítik.
Verziógazdálkodás: a program figyeli, hogy melyik felhasználó, mikor, melyik modul, mely verzióját tölti le, így naprakészen lehet lekérdezni, hogy melyik ügyfélnél, melyik verzió fut.