Jogszabályi háttér
2008 január 1-től a módosított 24/1995 (XI.22) PM rendelet lehetővé teszi, hogy a kiállított papír alapú számlák másodpéldányát nem kötelező kinyomtatni és azt nyomtatott formában tárolni, hanem lehetőség van ezen példányok elektronikus formában történő előállítására és megőrzésére.
Integra Zrt. által kifejlesztett i-SIGNO program a Felhasználók által készített számlák elektronikus másodpéldányának, illetve különféle dokumentumok fokozott biztonságú elektronikus aláírására, minősített szolgáltató által kibocsátott időbélyegzővel történő ellátásra alkalmas.
A számítástechnikai eszközzel előállított, de papíron előállított eredeti számlák kibocsátónál maradó másodpéldányának megőrzésére elektronikus adatállományként nyílik mód ha a nyomtatott változattal mindenben megegyező számlakép formájában, fokozott biztonságú elektronikus aláírással és minősített szolgáltató által kibocsátott időbélyegzővel van ellátva.